Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Maneki Ramen. Meer weten? Ontdek meer
amal
18 jun 2026 om 22:26
goed verpakt, smaakt heel goed, en ebi tempura was het beste. maar de rest is ook zo fantastich. zeker een aanrader
Clay
14 jun 2026 om 19:50
gebakken rijst van 8 euro was nog niet eens een halve ronde bak, was maar een handvol. dure rijst. eten was al koud bij aflevering. terwijl de shop maar 15 minuten vandaan is.
Jayda
9 mei 2026 om 19:08
Tot onze verbazing ontvangen wij zojuist een halve gevulde bak gebakken rijst, voor de prijs van 15 eu. 3 kleine stukjes kip bij curry die ook veel te duur is voor deze hoeveelheid. Ik word hier niet blij van. Het eten smaakt goe, maar voel mij opgelicht.
Nikita
7 mei 2026 om 20:50
Tasty, but it came a bit cold
Soraida
28 apr 2026 om 17:41
Top
Nathan
22 apr 2026 om 19:30
De ramen was prima, en de brown sugar bubble tea was ook lekker, al proefde ik iets meer melk dan thee. Ik zou aanraden om de thee wat langer te laten trekken en wat brown sugar siroop toe te voegen bij de tapioca parels, zodat lekker zoet blijven!